Co jím, abych se cítila dobře?

24.3.16

Krásný čtvrteční den.:)
Během vánočních svátků a jinak celou zimu jsem jedla co se mi objevilo pod nosem a veškerý pohyb zanedbávala, teď na mě padla panika, že jsem hrozně nabrala a něco bych s tím měla začít dělat. Protože plavková sezóna se blíží. Kdybych dnešní článek měla shrnout, tak Vám ukážu co tak během dne jím a vůbec co jím. Už pár let se zdravé stravě věnuji, zašla jsem i za výživovou poradkyní, abych přesně věděla co a jak a nedělala si žádné domněnky o tom, co jíst můžu a nemůžu. Tak jdeme na to.:)




Snídaně: cottage s ovocem a malou lžičkou medu (cottage 150g) k tomu kafe nebo zelený čaj
Svačinajablko a řecký, bílý, nízkotučný jogurt
Oběd: podušená zelenina, př: brokolice, mrkev, hrášek (to udělané na cibulce a pro chuť posypat parmazánem)
Svačina: caprese s pestem, kafe( nehodí se k tomu ale potřebuji si ho dát, vypyji si ho chvilku poté co dojím, aby se ty chutě nebili)
Večeře: zeleninový salát a k tomu plátek masa




Jak můžete vidět v jídelníčku nemám žádné pečivo. Příjem cukru a přírodních sacharidů mám jen z ovoce. Je to těžší odolat chutím na sladké, ale říkám si že to dělám pro sebe a když už to nemůžu vydržet dám si kafe, to mě zasytí a zažene sladkou krizi. V čase kdy jdu s někým do kavárny, tak si ke kafi nedokážu nedat sladký zákusek. Pochutnám si na něm mnohem více, než kdybych si ho dávala běžně. Druhý den to pak vyrovnávám. Mám určité množství jídla, které sním za den a když si dám výjimečně sladké, tak si z denního přídělu jídla uberu. Mohla bych tady o tom psát ještě mnohem víc, ale nechám si zas něco na příště. Ještě se musím přiznat, sladké mám raději než slané. Stoprocentně.:) Každý jsme nějaký, třeba můj táta je zmrzlinový a já jsem zas čokoládová.;)
Kdyby Vás to zajímalo více a chtěli byste podrobnější článek, tak mi napište do komentářů nebo na blogu najdete kontakt na mě.
Mějte se hezky.:)

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe