Colouring book

24.3.16

Co děláte pro relaxaci? Jdete si zaběhat, popovídat si s kamarádkou, nebo jen děláte to co vás baví? Nejspíše je nejúčinnější běh, tanec, obecně jakýkoliv pohyb, který vám nedovolí myslet na nic jiného, jen na to co děláte v danou chvíli. Já teď mám ale na mysli něco trošku jiného.
Určitě jste kolem toho prošli, když jste si šli koupit knížku do Luxoru nebo jiného knihkupectví. Jsou přeplněná různými nezvyklými omalovánkami květin, zvířat a jiných ornamentů. Tyto art edice jsou spíše určené pro dospívající a dospělé než pro děti, jak je typické.

U nás v Čechách se objevily nedávno, ale úplně první relax omalovánky pochází z Anglie. Já své první dostala od táty ,,Secret Garden" se jmenují, dovezené právě z Anglie. Jsou to různé zahrady ve kterých je vždy schované nějaké zvíře. Jsem z nich naprosto uchvácená, jen nevím jestli je všechny někdy dodělám. Mám celkem troje, jedny od táty a zbylé dvě mi dala má mladší sestra, jsou prý pro ni moc těžké. Trošku času mi to asi zabere. 

 Nejraději si k nim sedám o víkendu s hrnkem kávy, abych ze sebe všechen ten stres nashromážděný za celý týden vykreslila pryč. Častokrát mi to opravdu pomůže, jak se musím jen soustředit na ty malinké detaily co tam jsou.
Jestli jste taky přetíženi stresem a větším množstvím myšlenek, které vám v hlavě přebývají, tak bych nabídla toto řešení. Stačí si najít trošku času, sehnat pastelky a můžete jít kreslit. :)









You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe