Concert Ellie Goulding

24.3.16


Sobotu jsem si moc užila.
Šla jsem se kouknout do Zary na novinky. Odešla jsem odtamtud s černýma legínama které jsou velmi pohodlné, mají širokou gumu v pase tak krásně stáhnou břicho. Pak černé tričko s krátkým rukávem. Velmi jsem si tím zlepšila náladu po dlouhé cestě vlakem ale čekala mě další hezká věc. Večer jsem šla s kamarádkou do O2 Arény na Ellie Goulding.
Na koho by to pozitivně nezapůsobilo?


Celé představení zahájila zpěvačka Sara Hartman. Zpívala krásně ale už jsem se nemohla dočkat na Ellie.
Sara odešla z pódia a publikum ztichlo, očekávalo se že hned Ellie nastoupí na pódium ale to se nestalo. Uplynulo 15min čekání a pak...se objevila.
Stála na stupínku, který se vysunul do výše. Měla kotníkové černé boty, kraťasy s topem, také černé barvy. Myslela jsem že bude více nalíčená ,ale byla namalovaná úplně přirozeně.
Zpívala ty nejznámější písničky, dav i já jsme tleskali a jásali. Celý koncert na mě zanechal něco, co neumím popsat. Velkou pozitivní náladu, pocit že si věříte a dokážete vše na světě.
Ti  kteří tam byli tak doufám, že se mnou souhlasíte a pro Vás co tam nebyli mám pár fotek. Snad se Vám článek líbil.








You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe