From my life // NEW THINGS

24.3.16

Krásný den.
Chytnu se včerejšího dne, protože jsem si ho moc užila. Šla jsem se s mámou podívat do pár obchodů, byli to naše nejoblíbenější, Mango, Zara a Sephora. V každém se nám něco zalíbilo. :) Musím zmínit že jsem se zamilovala do letošních jarních kolekcí. Znáte takový to když vejdete do obchodu a hned na pohled se Vám líbí asi pět věcí? To přesně se stalo mě.
Hrozně dlouho jsem sháněla něco v khaki barvě, ale nikdy mi to nepadlo. Včera jsem konečně narazila na khaki košili a musela jsem si ji koupit, s ní se mnou odešla černá bunda a pár dalších. Bohužel jsem neměla čas pro Vás to všechno nafotit, tak slibuji že v příštím článku se už objeví.
Krom toho včerejšek měl i třešničku na dortu. K narozeninám jsem dostala krásný stříbrný přívěsek se srdcem a kytici gerber. Už od malinka mám tyto květiny nejraději.
Doufám, že se Vám jarní kolekce budou líbit také.










You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe