From my weekend.

24.3.16

Krásný pondělní večer.
Dnes mám pro Vás sadu fotek z víkendu, který jsem strávila na chatě se svou  kamarádkou. Stihly jsme mnoho věcí, jak oslavit máminy narozeniny tak nafotit pár neprofesionálních uměleckých fotek. Já si to všechno moc užila, přes celý víkend jsem spíše odpočívala ale učení jsem se nevyhnula.





Koho by nepotěšila ohromná kytice růžových růží? Mne by potěšila velmi, tak potěšila i mou mámu. Musím tátovi uznat, že je to výborný nápad, když nevíte co druhému dát tak toto je krásné romantické gesto. Odemne dostala prstýnek od Pandory, je stříbrný ale pro zvýraznění jeho samotného je hlavička kolem kamínku pozlacená. Opravdu krásný šperk.







S kamarádkou nás napadlo fotit opravdu na poslední chvíli, než jsme měli odjíždět z chaty domů. Bylo to vše velmi na rychlo, ale myslím že vznikly zajímavé fotky. To jak se dá využít prostor kolem vás, jak může být zajímavý jen váš stín. Doporučuji zkusit, jestli vás trošku baví fotit nebo i stát modelem. :) A jestli se stydíte před fotoaparátem tak není důvod, já to také měla, vlastně jsem si na to úplně zvykla až teď, co jsem začala více se věnovat fotkám na instagramu a blogu. Vždy když jsem měla být focena bylo to pro mě trochu stresující, jak se tvářit, kam s rukama, možná jsem to moc prožívala. Teď jsem opravdu ráda, že se to stalo mým koníčkem.





Závidím těm kteří mohou většinu času prozívat. Představuji Vám miláčka celé mé rodiny, je to kočka britská, (jen aby jste to špatně nepochopili toto je kocourek). Je to nenahraditelný společník, pomáhá mi při učení tím, že si lehne na mé učebnice nebo sedí před televizí v první řadě asi aby dobře viděl. Jestli někdy budete uvažovat o kočce, tak je to to nejlepší, jsou to velké osobnosti a společníci zároveň. Nechci je nějak vyvyšovat nad jiná zvířata, jen já mám kočky na prvním místě.

Děkuji své modelce a tvůrkyni některých fotek. 


You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe