My favorite products

24.3.16

Dnes bych Vám chtěla představit pár kosmetických přípravků, které používám každý den. Jsou to produkty ke kterým nemám žádné výhrady a jsem s nimi maximálně spokojena. Snad se Vám to bude líbit a třeba i něco z toho vyzkoušíte. Tak můžeme jít na to.

Jako prvním bych začala pudrem a bronzerem. Dlouhou dobu jsem měla  potíže sehnat ten správný pudr, jak odstín tak to jak vypadal na pleti. Měla jsem pudr od Claire´s který dobře kryl ale vytvářel takové šupinky na obličeji. No vypadat jako ryba se šupinami se mi nezamlouvalo. Kamarádka mi doporučila pudr od Dermacolu, má krásný design a voní po bonbonech a cukrové vatě. Ideální pro milovníky sladkého. Dá se sehnat ve většině drogérií D&M, Rossmann apod. Bronzer mám od Rimmelu. Sice nevoní jak cukrová vata, ale vyhovuje mi.





Co dodat k make-upu? Vyzkoušela jsem jich mnoho. Hledáte pořád ten dokonalý, jeden je moc hustý, pak je moc mastný a další už vůbec nekryje. Našla jsem útěchu u L´Oréalu, není mastný to byla hlavní věc pro kterou jsem si ho zvolila.





Dále Naked paletka. Mám ji ze Sephory, není to nejlevnější záležitost ale nelituji toho. Má skvělý výběr barev očních stínů. Těchto paletek jsou tři hlavní druhy, já mám jedničku, ale co jsem se v posledních pár dnech doslechla, je těchto paletek více na výběr. Doporučuji se aspoň podívat nebo v obchodě zkusit. Třeba se vám zalíbí tak jako mě.

  



Zakončím to řasenkou od Hypnôse a rtěnkou od Esence. Tuhle řasenku mám snad už od začátku, co jsem se začala malovat. Samozřejmě si koupím novou když mi dojde stará.:) Sehnat rtěnku která by mi přesně sedla dalo zabrat, ale našla jsem ji. Není to přehnaně výrazný odstín a není třpytivá, to se mi na ní líbilo, prostě jen tak přirozeně zvýrazní rty.










You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe