The awareness

24.3.16


Dnes ráno jsem jela metrem do školy a tak se rozhlížím kolem sebe. Vystoupím a uvědomím si, jak ten čas utíká, ještě nedávno jsem byla šestileté dítě a šla poprvé do školy. Zamyšlení nad minulostí dožene člověka k tomu si všimnout, jak rychle se mění. Vzhled, chování, jeho styl. Teď chci mluvit o stylu. 
Nedávno jsem byla malá, milovala jsem růžovou barvu a hrála si s panenkama. Dnes je to jinak. Růžovou barvu u mě v šatníku nenajdete a s panenkama si nehraji. Když se ohlédnu zpět tak jsem přešla od barevných džín a triček s různými potisky, k džínám modré nebo černé barvy a jednobarevným topům které doplňuji košilí, svetrem přes ramena nebo vestičkou. V jednoduchosti jsem nalezla krásu a eleganci, pokud někdo má rád pestřejší styl a umí to s ním, má můj veliký obdiv.


Jestli se ještě hledá, doporučila bych spíše tu jednoduchost. Já nejsem v tomto směru velký expert, ale tak když se pohybujete mezi lidmi, vypozorujete to. Co se hodí a nehodí k sobě, když se začíná něco vracet do módy. Samozřejmě novinky jsou i na internetu a v časopisech, Cosmopolitan, Elle a podobně. Mě osobně je příjemější brát zkušenosti z praxe. Hold si něco koupíte protože se do toho zamilujete, doma projedete šatník a zjistíte že to nemáte k čemu nosit. Co teď? Jsou tři možnosti, přikoupíte si něco k tomu, smíříte se s tím že to moc neunosíte nebo to můžete dát mámě. :D
 Doufám že se Vám článek líbil a že se na náš blog budete rádi vracet.




You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe