Easter

28.3.16

Krásné Velikonoční pondělí.

Mám pro Vás pár fotek z Velikonočních prázdnin.:) Byla jsem celou dobu na chatě a spíš jsem odpočítala, nehrnula jsem se do nějakých velkých aktivit. Stručně, snažila jsem se byt kreativní, tak jsem zdobila vajíčka. Dopadlo to v docela dobře. V jeden večer jsme i zašli s rodinou na výbornou večeři, udělali jsme si rodinný večer. Párkrát za čas to je příjemné, sledovat jak se rodina v tu chvilku stmelí. 
Přiznám se, nechce se mi zas se vrátit do toho školního dění. Když jsem víc jak týden doma, tak se mi vrací do školy hůře, možná to máte taky tak. Nic s tím nedělám, prostě se to zvládne:) Já to zvládnu a vy také. 
A jak jste si vy odpočinuli přes Velikonoce?






You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe