Kreativita a odpočinek v jednom

25.4.16

Není to nic moc, když je ošklivé počasí a k tomu je člověk trochu nemocný. Takhle nějak to mám teď já. V tomto období, kdy někdo má přijímačky na SŠ, blíží se mu maturita nebo jen se schyluje ke konci školního roku a vy potřebujete dorovnat známky. Dá to hodně práce. Člověk se potřebuje nějak dobýt, odpočinout si nebo jen relaxovat a vypnout. 

Já se rozhodla pro odpočívání a relaxaci na chatě. Každý relaxuje nějak jinak. Já ráda něco tvořím rukama, kreslím, něco vyrábím atd. Tentokrát jsem si vybrala kreslení Hennou. Nevím jestli to znáte, je asi známější jako přírodní barva na vlasy. Používá se také jako dekorativní kresby na tělo pro ženy. Já se s tím poprvé setkala ve Spojených Arabských Emirátech. Velmi mě to zaujalo, tak jsem si ji sehnala. Henna samotná je rostlina, usušená a nadrcená na prášek. Ten jsem si koupila a z něj se vyrábí pasta jak na vlasy tak na kreslení na tělo. 



Další mou zálibou je cooloring book.

Kdo se rád inspiruje módou a těší se na letní kolexce?;) Já!!! 

Co nejvíc pomáhá vám?:)

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe