Walk around Prague

3.5.16

Krásné úterý.

Dnes ráno jsem si zašla na snídani do kavárny. Je to mnohem větší klid a pohoda, jen si sednout a dát si v klidu kafe a něčím sladkým začít den. Když jste doma a někdy spěcháte tak si snídani ani nestihnete vychutnat. Proto jsem ráda, když si jednou za sto let najdu čas po ránu a navštívím kavárnu, jako třeba Café Lounge. Najdete ji v jedná z bočních ulic, když jdete od Újezdu. Opravdu příjemná, člověk v ní má soukromí. Nevýhodu má snad jen jednu. Stůl si musíte předem zamluvit.:)

Jinak během dopoledne jsem se procházela s přáteli po ulicích na Malostranské. Vždy jsem si je chtěla projít ale nikdy se nenaskytla příležitost. Moc se mi líbí, že každá ulice je jinak hezká a zajímavá. Prošli jsme se po Karlovo mostě a udělali pár uměleckých fotek před Lennonovou zdí. Opravdu impozantní pohled, jestli jste tam ještě nebyli jděte si tam jen tak udělat procházku. Denní outfit jsem měla dost jednoduchý a byl spíše tahací, než aby působil drobnou elegancí jak jsem chtěla. 
Co vy, jak se vlastně vůbec máte?:)  



 






Café Lounge



 Lennonova zeď




You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe