From my life- červenec

3.8.16

Zdravím Vás všechny.

Má aktivní nepřítomnost na blogu klesla co nejvic mohla. Nejdřív jsem byla hrozně zapálená do hubnutí, poté jsem jela na dovolenou do Dubaje- bylo to naprosto úžasné, pak jsem byla s práteli a konec měsíce jsem strávila na chatě. Nezní to tak nabytě ale sama jsem nevěděla co dříve. Určitě to máte někdy taky tak...naplánujete si co chcete stihnout a pak se ukáže, že není v lidských silách stihnout vše.






Dovolená byla úžasná. Nemohla jsem se dočkat. Je to víceméně umělé město ale já ho miluji. Hlavně proto, že tam se mnou rodiče létali, když jsem byla menší...mám v Dubaji krásné vzpomínky a zážitky.


Pohled z letadla na ostrov Palma.


Překvapení od cestovní kanceláře.





Pávovitá slepice :D





Dopřání odpočinku.




Chcete si zahrát šachy?;)


Tady byl na západ slunce úplně jiný pohled.




Není tak velká jak všichni tvrdí, měří jen 828m.


Pohled ze 125 patra.



Udělali jsme si s rodinou výlet do Abu Dhabi- jedna ze staveb které jsme navštívili byla mešita šejka Zayeda. A mimochodem...v těch 45 stupních jsem si přes šaty musela vzít ještě abáju. Trošičku mi vedro bylo.:D



Krásné monumentální lustry uvnitř mešity.





Tři věže zobrazené ve filmu Fast and furious 7.



S kamarádkou jsme si udělaly malý výlet do Českého Krumlova. Navštívily jsme úžasnou pizzerii, prošly se kolem hradu a nakoukly jsme do zapadlých uliček. Když jsem některou procházela, myslela jsem že jsem v Řecku nebo někde u moře. :D





Snad se vám článek bude líbit. Co jste vlastně dělali Vy?;) 


You Might Also Like

2 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe