Co mám stále po ruce?

21.5.16

Zdravím všechny.:) Musím se Vám omluvit, že jsem dlouho žádný článek nevydala. Uzavírají se klasifikace, tak trochu to zkouším dorovnávat. Přes to se řídím ,,hlavně nepropadnout." Letní prázdniny se blíží a tak se víc soustředím na častější pohyb a opravdu zdravě jím, bez žádných vyjímek. Tak snad to vezmete.
Jinak dnes mám pro Vás takový malý seznam věcí, které mám stále po ruce. Věci které já potřebuji stále, jsou to ty nejobyčejnější a nejtypičtější. Mnoho z Vás je možná také často používá.

1. Mobil
Tak ten má asi každý. Je to nepostradatelný vynález a pro mnohé z nás i velký společník, i závislost na něm...ale o tom mluvit nechci, to určitě každý ví ze seminářů, na které jsme museli chodit už na základce. Mě často zachraňuje, když mám jít někam kde jsem nebyla, nebo když jsem líná procházet obchody tak koukám na nové kolekce právě na mobil.


2. diář
Po celou dobu co jsem na střední tak mám mnohem víc nabytý týden. Zapisuji si testy a události, na které nesmím zapomenout. Už to nejde nosit v hlavě jako na základní škole. Pro diář mám pár priorit...musí být malý, aby nezabíral moc místa v tašce, pak musí mít gumičku kterou ho zavřu, také aby měl odtrhávací růžky, abych viděla jak ty dny obíhají.


3. sluchátka
Bez nich jsem jako ztracená a nesvá. Nejčastěji po nich sáhnu, když  někam cestuji. Mám klasické od Apple.


4. Korektor
Nejčastěji používám boi-ing nebo v tyčince od Dermacolu. Do kabelky si je pro jistotu hodím, nepoužiji je každý den, ale když mám rýmu a pořád rudý nos jsem moc ráda, že je u sebe mám. 


5. Něco k pití 
Člověk musí dodržovat pitný režim. Neříkám, že po ruce musíte mít neustále litrovou vodu, ale já třeba sebou nosím malý džusík od Uga. Líbí se mi jak teď nově zvětšili ty lahvičky, člověk se z nich může konečně pořádně napít.



You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe